Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Cornelis Lam - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lexmond, Nederland van Cornelis Lam - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Cornelis

Blijf op de hoogte en volg Cornelis

18 Januari 2007 | Nederland, Lexmond

Het moment van vertrek komt nu toch echt dichterbij, dus werd het tijd voor een afscheidsfeestje. Dit heb ik samen georganiseerd met Corine en Adam in Amsterdam. Vervolgens naar Utrecht om daar nog een feestje bij te wonen Check de foto's voor een kleine impressie...

• 18 Januari 2007 - 17:55

Corine:

jaah top feestje was het! en alles is weer spik en span :D
    ik heb er zin in!

• 18 Januari 2007 - 18:46

Floortje:

Inderdaad! Superleuk afscheidsfeestje, al is het wel jammer dat afscheid dus betekent dat jullie weggaan... Maar: HEEL VEEL PLEZIER! Doe veel leuke dingen en houd ons op de hoogte! :D Tot over drie maandjes weer!
    Liefs, Floortje

• 19 Januari 2007 - 17:30

Dirk:

Ja hoor, het was fijn :) maarre.. zet de foto's eens op danscafedeleuter :) en allemaal hè!

• 19 Januari 2007 - 20:02

Co:

he! man, heb jij al gepakt?!? ik moet nog beginnen :S hmm waar blijft die stress nou, alleen dan kan ik functioneren. Tot zondag en neem het je spullen mee!

• 22 Januari 2007 - 09:14

Rolf:

Hey Cornelis! Heel veel plezier en doe de groeten aan Joszef Kiprich!